ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΩΝ ΡΥΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΣΕ ΑΣΤΙΚΕΣΠΕΡΙΟΧΕΣ

Περίληψη

ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΩΝ ΡΥΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΕ ΑΣΤΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΗΣ ΜΙΚΡΟΚΛΙΜΑΚΑΣ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΑΝ ΔΥΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΟΥ ΓΕΝΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΙΚΩΝ ΕΞΙΣΩΣΕΩΝ ΣΕ ΠΕΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥΣ ΟΓΚΟΥΣ. ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΟΡΜΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΖΑΣΣΕ ΚΑΡΤΕΣΙΑΝΕΣ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ, ΕΝΩ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΥΙΟΘΕΤΕΙ ΤΙΣ ΣΥΜΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΩΣ ΒΑΣΙΚΟΥΣ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ ΣΕ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΑ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΑ ΚΑΜΠΥΛΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΩΝ. ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Η-Υ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΣΕ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΡΟΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΩΝ ΡΥΠΩΝ ΑΠΕΙΡΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΕ ΕΥΘΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ. ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Η-Υ ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΤΗΣ ΡΟΗΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΔΙΣΔΙΑΣΤΑΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙΗ ΧΡΗΣΗ ΟΡΘΟΓΩΝΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΕ Υ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

TWO PRIMITIVE (PRESSURE-VELOCITY) VARIABLE COMPUTER CODES HAVE BEEN DEVELOPED, IN ORDER TO STUDY THE DISPERSION OF POLUTANTS OF AUTOMOBILES IN URBAN AREAS.BOTH CODES ARE BASED ON THE CONTROL VOLUME APPROACH. THE FIRST CODE IS DESIGNED ON THREE-DIMENTIONAL CARTESIAN COORDINATE SYSTEMS, WHILE THE SECOND UTILIZES THE COVARIANT VELOCITY COMPONENTS AS PRINCIPAL UNKNOWNS ON TWO-DIMENTIONAL GENERALIZED CURVILINEAR COORDINATE SYSTEMS. THE TWO COPIES ARE FIRST TESTED AGAINST LAMINAR AND TURBILENT TEST CASES AND THEN APPLIED FOR THE SOLUTION OF THE FLOW FIELD AND DISPERSION CHARACTERISTICS OF AN INFINITE NUMBER OF BLOCKED SHAPPED VEHICLES MOVING ON A STRAIGHT HIGHWAY. APPLICATION OF THE CURVILINEAR CODE TO THE PROBLEM OF THE FLOW AROUND TWO-DIMENTIONAL VEHICLE MODELS HAS SHOWED THAT THE ADOPTION OF BLOCKED SHAPED VEHICLES RESULTS IN AN OVERESTIMATION OF DISPERSION. THE EXPERIMENTAL STUDY OF THE FLOW FIELD IN THE MULTIPLE WAKE OF BLOCKED SHAPED VEHICLES HAS SHOWED ...
περισσότερα
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά
DOI
10.12681/eadd/2986
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/2986
ND
2986
Εναλλακτικός τίτλος
THE DISPERSION OF AUTOMOBILE POLUTANTS IN URBAN AREAS: A THEORETICAL AND EXPERIMENTAL STUDY
Συγγραφέας
Θεοδωρίδης, Γεώργιος
Ημερομηνία
1993
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
ΓΟΥΛΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΠΑΤΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΙΟΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΨΩΙΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΜΠΟΥΖΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΜΟΥΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
ΜΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ; Μηχανική ρευστών; Υπολογισμοί; Φαινόμενα μεταφοράς
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
230 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.