Επισκευή αεροπορικών δομών με καινοτόμα υβριδικά σύνθετα υλικά για βελτιστοποίηση της απόκρισής τους σε θερμική, μηχανική και διαβρωτική καταπόνηση

Περίληψη

Οι εξαιρετικές μηχανικές ιδιότητες και το χαμηλό βάρος των προηγμένων συνθέτων υλικών αποτέλεσε το εφαλτήριο για τη χρήση των υλικών της κατηγορίας αυτής στην αεροναυπηγική και γενικότερα σε εφαρμογές όπου η υψηλή αντοχή και το χαμηλό βάρος προαπαιτούνται. Η αεροπορική βιομηχανία επενδύει στην έρευνα και τη χρήση των υλικών αυτών με αποκορύφωμα τα αεροσκάφη τελευταίας γενιάς όπου πάνω από το 50% των υλικών που χρησιμοποιούνται αποτελούνται από διάφορα είδη συνθέτων υλικών. Παράλληλα, η ολοένα αυξανόμενη ηλικία του αεροναυπηγικού στόλου προϋποθέτει την ανάπτυξη νέων τεχνολογιών επισκευής οι οποίες θα διασφαλίσουν τη δομική ακεραιότητα των αεροσκαφών και εν συνεχεία την πτητική του ικανότητα. Αντικείμενο της παρούσας διατριβής αποτέλεσε η αξιολόγηση διαφόρων παραμέτρων που σχετίζονται με τη επιτυχή εφαρμογή ενός επικολλημένου επιθέματος υβριδικού συνθέτου υλικού τροποποιημένης με νάνο-σωλήνες άνθρακα πολυμερικής μήτρας ενισχυμένης με ίνες άνθρακα. Σε πρώτο στάδιο πραγματοποιήθηκε η διασπ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The excellent mechanical properties and low weight of hybrid composite materials has been the springboard for the use of this type of materials in aeronautics and general applications where high strength and low weight properties comprise preconditions. Aircraft industries are investing in research and use of these materials with highlight the latest generation of commercial and military aircrafts in which more than 50% of the material used consist of various types of composites. Furthermore, the increasing age of aircraft fleet requires the development of new repair technologies which will ensure the structural integrity of the aircraft and their flight ability. The purpose of this study was to evaluate various parameters associated with the successful implementation of a bonded patch comprised of hybrid composite system with carbon nanotube modified polymer matrix reinforced with carbon fibers. The first step of this thesis was to disperse carbon nanotubes in the epoxy matrix by usin ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/29363
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/29363
ND
29363
Εναλλακτικός τίτλος
Aerospace structures repairing with innovative hybrid composite materials to optimize their response to thermal, mechanical and corrosive fatigue
Συγγραφέας
Γκίκας, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών και Τεχνολογιών. Τμήμα Μηχανικών Επιστήμης Υλικών
Εξεταστική επιτροπή
Παϊπέτης Αλκιβιάδης
Λεκάτου Αγγελική
Μπάρκουλα Νεκταρία-Μαριάνθη
Ματίκας Θεόδωρος
Καλπακίδης Βασίλειος
Μπέλτσιος Κωνσταντίνος
Καράντζαλης Αλέξανδρος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Μηχανική Υλικών
Λέξεις-κλειδιά
Νανοσωλήνες άνθρακα; Σύνθετα υλικά; Εποξειδική ρητίνη; Διηλεκτρική φασματοσκοπία; Γαλβανική διάβρωση; Διασπορά νανοσωλήνων άνθρακα; Δυναμική μηχανική ανάλυση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
vii, 330 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)