Μελέτη συμπεριφοράς καταναλωτή σε υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας επίγνωσης θέσης

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή εντάσσεται στα ευρύτερα γνωστικά πεδία του Ηλεκτρονικού και Κινητού Επιχειρείν, του Μάρκετινγκ και της Περιβαλλοντολογικής Ψυχολογίας και αναπτύσσει ένα ολοκληρωμένο θεωρητικό πλαίσιο που περιλαμβάνει τους παράγοντες που συνθέτουν το περιβάλλον εφαρμογών LBS στο χώρο του Κινητού Επιχειρείν καθώς και μια τυπολογία χρηστών-καταναλωτών ως αποτέλεσμα της προσδιδόμενης από αυτούς σημαντικότητας στους παράγοντες αυτούς. Διερευνώνται πιθανές διαφορές ανάμεσα στους διαφορετικούς τύπους καταναλωτών όσον αφορά στα χαρακτηριστικά ενός κινητού χρήστη αλλά και στη συνολική στάση των καταναλωτών απέναντι στο περιβάλλον των εφαρμογών αυτών. Τέλος, υπολογίζεται η προβλεπτική δύναμη καθενός από τους περιβαλλοντικούς παράγοντες των εφαρμογών LBS στη συνολική στάση των καταναλωτών απέναντι στο περιβάλλον αυτό, για κάθε έναν από τους επιμέρους τύπους καταναλωτών που προκύπτουν. Προέκυψαν 2 τύποι καταναλωτών με τη «φυσική θέση» και το «κοινωνικό περιβάλλον» να διαφοροποιούντα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

While the adoption of Location Based Services (LBS) for mobile retailing purposes is increasing rapidly, corresponding research is on its infancy. The present research employs a multidisciplinary research approach and develops an integrated conceptual framework including all the potential determinants that comprise the environment through which LBS are provided to mobile users-consumers. It then investigates the role of the LBS environmental factors on clustering, profiling and predicting user behavior though the development of a corresponding user typology. For that purpose we developed a LBS application and test it against 110 subjects within the context of an experimental field setting. Results indicate that users are clustered into two main types having the physical and the social environmental determinants to best discriminate between the resulting clusters. Also, the two clusters significantly differ in terms of their spatial and verbal ability as well as in terms of their overal ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/26850
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/26850
ND
26850
Εναλλακτικός τίτλος
Consumer behavior in location based mobile services
Συγγραφέας
Κουτσιουρής, Βασίλειος (Πατρώνυμο: Ιωάννης)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Δουκίδης Γεώργιος
Γεωργιάδης Παναγιώτης
Σιώμκος Γεώργιος
Γιάγλης Γεώργιος
Μαρτάκος Δρακούλης
Χαρίτος Δημήτριος
Βρεχόπουλος Αδάμ
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Διάδραση ανθρώπου-υπολογιστή
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική ➨ Λογισμικό (software)
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΨυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη ➨ Κοινωνική ψυχολογία
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΨυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη ➨ Ψυχολογία, διεπιστημονική προσέγγιση
Λέξεις-κλειδιά
Συμπεριφορά καταναλωτή; Κινητές υπηρεσίες επίγνωσης θέσης; Κινητό εμπόριο; Περιβαλλοντική ψυχολογία; Μάρκετινγκ; Επικοινωνία ανθρώπου μηχανής; Κινητές περιβαλλοντικές διεπαφές; Τυπολογίες κινητών χρηστών - καταναλωτών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)