Φιλοσοφική, ιστοιρκή και παιδαγωγική θεμελίωση της παιδείας στην τεχνολογία με οδηγητικές αρχές για την ανάπτυξη προγραμμάτων στην ελληνική δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21321
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21321
ND
21321
Εναλλακτικός τίτλος
A philosophical, historical and pedagogical foundation of technology education with guidelines for curriculum development in greek secondary education
Συγγραφέας
Τσιαντής, Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
1989
Ίδρυμα
University of Maryland. College Park - Maryland. Graduate School. Department of Industrial, Technological and Occupational Education
Εξεταστική επιτροπή
Maley Donald
Beatty Charles
Mietus Walter
Sullivan Dedis
Harhalakis George
Λέξεις-κλειδιά
Παιδεία στην τεχνολογία; Φιλοσοφία της τεχνολογίας; Ιστορία της παιδαγωγικής; Φιλοσοφία της παιδείας; Παιδαγωγική της τεχνολογίας; Διδακτική της τεχνολογίας; Αναπτυξιακές ανάγκες και ικανότητες; Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Χώρα
Η.Π.Α.
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
406 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)