Η διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στο ελληνικό κράτος την περίοδο 1913-67: Η περίπτωση του Νομού Ιωαννίνων: Μεθοδολογικές, διδακτικές, ιστορικές προεκτάσεις και συγκριτική θεώρηση με σύγχρονες προσεγγίσεις

Περίληψη

[…] Στόχος της παρούσας έρευνας είναι η ανίχνευση της πορείας, του ρόλου και του προσανατολισμού του μαθήματος της αγγλικής γλώσσας από το 1913 έως το 1967, όπως οροθετείται τόσο με τις διαστάσεις των πολιτικών και κοινωνικοοικονομικών δεδομένων σε διεθνές, εθνικό και τοπικό επίπεδο, όσο και με τις επίσημες αποφάσεις διαφόρων κρατικών φορέων (νόμοι διατάγματα), με τις διδακτικές μεθόδους και προσεγγίσεις που καθορίζονται επίσημα, καθώς και με τις μορφές που παίρνει μέσα στα πλαίσια αυτά η ζωντανή καθημερινή σχολική πράξη, με απώτερο στόχο να επιτευχθεί η συγκριτική θεώρηση με τη σύγχρονη πραγματικότητα. Συγκεκριμένα η παρούσα μελέτη θέλησε να παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη εικόνα της διδακτικής πράξης και της σχολικής πραγματικότητας, σχετικά με τη διδασκαλία του μαθήματος των Αγγλικών από το ξεκίνημα της στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, που εντοπίζεται βασικά στις αρχές του 20ου αιώνα, μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 60'. Παράλληλα θέλησε να διευκρινίσει τις διάφορες παραμέτρους και π ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/20741
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/20741
ND
20741
Εναλλακτικός τίτλος
English language teaching in Greece from 1913 to 1967: The case of Ioannina prefecture: Methodological, teaching, historical perspectives and comparison with current approaches
Συγγραφέας
Σουλιώτη, Ευαγγελία (Πατρώνυμο: Βασίλειος)
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Παπαϊωάννου Απόστολος
Παγγέ Πολυξένη
Κουτσουβάνου Ευγενία
Νούτσος Χαράλαμπος
Πανταζής Σπυρίδων
Σακελλαρίου Μαρία
Μπαμπούνης Χαράλαμπος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
Διδακτική αγγλικής γλώσσας; Εφαρμοσμένη γλωσσολογία; Αναλυτικό και ωρολόγιο πρόγραμμα; Αξιολόγηση και διδασκαλία; Διδακτικό υλικό; Σχολικά εγχειρίδια; Μεθοδολογια διδασκαλίας; Καθημερινή σχολική πραγματικότητα; Ρόλος εκπαιδευτικού - μαθητή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. ( 342 ; 80 σ.), εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)