Εκπαιδευτικοί σε διαδικασία αλλαγής: εφαρμογή της μεθόδου "ο εκπαιδευτικός ως ερευνητής" στην επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε θέματα ισότητας και σχέσεων των φύλων

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/20611
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/20611
ND
20611
Εναλλακτικός τίτλος
Teachers in the process of change: using the "teacher as researcher" method in teachers' in service training in gender equality
Συγγραφέας
Φρόση, Λαμπρινή (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Δεληγιάννη - Κουϊμτζή Βασιλική
Ζιώγου-Καραστεργίου Σιδηρούλα
Στογιαννίδου Αριάδνη
Μαρκούλης Διομήδης
Ευκλείδη Αναστασία
Δικαίου Μαρία
Συγκολλίτου Ευθυμία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Ψυχολογία και Γνωσιακή Επιστήμη
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτικοί; Ισότητα φύλων; Επιμόρφωση εκπαιδευτικών; Εκπαιδευτικοί ως ερευνητές; Αλλαγή; Αντίσταση εκπαιδευτικών; Λόγοι εκπαιδευτικών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
493 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)