Οικονομικά θέματα και τεχνολογίες παροχής υπηρεσιών φωνής με χρήση πρωτοκόλλων διαδικτύου

Περίληψη

Η διαδικασία με την οποία οι πάροχοι υπηρεσιών VoIP εξυπηρετούν αιτήματα για εγκατάσταση κλήσεων από τους πελάτες τους ονομάζεται δρομολόγηση κλήσεων. Τεχνολογικές εξελίξεις και ρυθμιστικές παρεμβάσεις έχουν επιτρέψει την ύπαρξη πολλών εναλλακτικών τρόπων (εξυπηρετητές σηματοδοσίας) για την εγκατάσταση μιας κλήσης, ο καθένας από τους οποίος έχει διαφορετικές ιδιότητες. Η παρούσα διατριβή επικεντρώνεται στο χώρο της Εφαρμοσμένης Επιχειρησιακής Έρευνας και της Αποτίμησης Συστημάτων Επικοινωνιών. Προτείνουμε και αξιολογούμε πολιτικές και στρατηγικές των παρόχων VoIP που μπορούν να πετύχουν βέλτιστη δρομολόγηση κλήσεων, λαμβάνοντας υπόψη τα αναμενόμενα κέρδη από κάθε κλήση που εγκαθίσταται επιτυχώς. Μία ενδιαφέρουσα πτυχή αυτών των πολιτικών δρομολόγησης είναι ότι λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος που είναι διατεθειμένος να περιμένει ο καλών μέχρι να εγκατασταθεί η κλήση. Αυτό το χαρακτηριστικό δίνει την ευκαιρία στον πάροχο για πολλαπλές προσπάθειες ικανοποίησης του αιτήματος ενός χρήστη. Η πρώτη ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

VoIP call routing involves all the necessary tasks that a VoIP provider must perform in order to setup incoming calls from subscribers. Technology and regulatory developments allow the existence of multiple alternative ways (signalling servers) for routing a call, each one with certain attributes (for example cost, availability and call quality). This dissertation applies techniques from Operational Research and Communication Systems Evaluation. We propose and analyze policies and strategies for VoIP providers that can achieve optimal call routing by considering the expected profit from each successful call. An interesting aspect of these routing policies is the consideration of the time a caller is willing to wait until hearing the ring tone of a pending call. This characteristic allows a provider to make several attempts in order to connect a specific call. The first routing policy proposed is called 'Sequential' and suggests forwarding a call to a single signalling server each time, ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17652
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17652
ND
17652
Εναλλακτικός τίτλος
Economic issues and technologies in VOIP services
Συγγραφέας
Καλόγηρος, Κωνσταντίνος (Πατρώνυμο: Χ.)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τμήμα Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Κουρκουμπέτης Κωνσταντίνος
Πολύζος Γεώργιος
Σταμούλης Γεώργιος
Μαγείρου Ευάγγελος
Κωνσταντόπουλος Παναγιώτης
Βέττας Νικόλαος
Σύρης Βασίλειος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές ΕπιστήμεςΕπιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Βέλτιστες στρατηγικές δρομολόγησης κλήσεων; Κλήσεις μέσω διαδικτύου; Μηχανισμοί κινήτρων; Θεωρία παιγνίων; Υιοθέτηση συστημάτων επικοινωνίας; Πειραματική αξιολόγηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
155 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)