Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ Β' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ

Περίληψη

ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 1836-1950. Η ΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ-ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΡΡΟΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ. ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΝΔΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΞΩΓΕΝΕΙΣ Π.Χ. ΣΥΝΕΒΑΛΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Η ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 1836 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 1950.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/1664
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/1664
Εναλλακτικός τίτλος
LA METHODOLOGIE DE LA DIDACTIQUE DE LA LANGUE FRANCAISE A L'ENSEIGNEMENT PUBLICGREC JUSQU' A LA DEUXIEME GUERRE MONDIAL
Συγγραφέας
ΣΔΟΥΓΚΑ, ΦΑΝΗ
Ημερομηνία
1991
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
ΤΟΚΑΤΛΙΔΟΥ ΒΑΣΩ
ΤΣΙΤΣΙΛΗΣ ΛΟΥΚΑΣ
ΒΕΡΓΗ ΣΤΕΛΛΑ
ΧΑΣΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΣΚΟΥΡΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Γλώσσα & Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
ΓΑΛΛΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ:ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ-ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ; ΓΑΛΛΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ 1836-1950; ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΑ-ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ; Διδακτικό προσωπικό; ΜΕΘΟΔΟΙ-ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ-ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ; ΩΡΟΛΟΓΙΑ-ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
169 σ.