ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΣΙΓΓΑΝΟΠΑΙΔΩΝ ΗΛΙΚΙΑΣ 11-13 ΕΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣΒΑΡΒΑΡΑΣ:Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Περίληψη

Η ΠΑΡΟΣΑ ΜΕΛΕΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΑ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΣΙΓΓΑΝΟΠΑΙΔΩΝ ΠΟΥ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΣΤΟ ΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΒΑΡΒΑΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΗ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ.ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΙΤΟΠΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΔΙΗΡΚΕΣΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΠΡΟΕΡΕΥΝΑ 2ΕΤΩΝ.ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΗΤΑΝ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ,ΟΙ ΜΗ ΔΟΜΗΜΕΝΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΦΗΓΗΣΕΙΣ ΖΩΗΣ.ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΘΕΙ Ο ΧΩΡΟΣ,ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΤΟΥΣ,ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ "ΑΛΛΟΥΣ" ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΓΕΙΤΝΙΑΖΟΥΝ,ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ,ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΡΟΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.ΣΤΗΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΞΕΡΕΥΝΗΘΗΚΕ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝΟΠΟΙΟ ΤΑ ΤΣΙΓΓΑΝΟΠΟΥΛΑ ΒΙΩΝΟΥΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΘΕΣΜΟ ΚΑΙ ΑΝ Η ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ~ ΝΑ ΕΞΟΒΕΛΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΓΕΝΗ.ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΤΣΙΓΓΑΝΟΙ ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΖΟΥΝ Σ'ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ,ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ "ΑΛΛΟΥΣ" ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΤΣ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

A TWO-YEAR RESEARCH WAS CARRIED OUT,AFTER A TWO-YEAR PILOT STUDY.THERE WAS ADOPTED THE METHOD OF PARTICIPANT OBSERVATION,NON-STRUCTURED INTERVIEW AND BIOGRAPHICAL NARRATION.IT WAS NECESSARY TO STUDY THE PLACE,THE MEMBERS OF THE COMMUNITY AND THEIR SITUATION,THEIR RELATIONSHIP,AS WELL AS THE RELATIONSHIP BETWEEN THE FORMER AND THE HOST SOCIETY.THE UPBRINGING OF THE GIPSY CHILDREN WAS STUDIED IN DETAIL AND THE PROCEDURE OF INTERNALIZATION OF THE SYMBOLIC-CANONISTIC SYSTEM OF THE COMMUNITY.THIS WAS FOLLOWED BY AN ANALYSIS OF THE SCHOOLING OF THE CHILDREN AND THE IMPACT OF THE SO-CALLED SECONDARY SOCIALIZATION WASESTIMATED.THE CONCLUSIONS OF THE RESEARCH SUPPORTED THE INITIAL HYPOTHESES:GYPSIES,IN SPITE OF THE FACT THAT THEY LIVE IN MODERN NEIGHBORHOODS TOGETHER WITH THE "OTHERS",RETAIN THEIR OWN CHARACTERISTICS AND INSIST TO FOLLOW THEIRTRADITIONS AND VALUES.

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/10856
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/10856
ND
10856
Εναλλακτικός τίτλος
FORMATION OF GYPSY CHILDREN IDENTITY(AGED 11-13)IN THE AGIA VARVARA: THE ROLE OF SCHOOL
Συγγραφέας
Λυδάκη, Άννα
Ημερομηνία
1997
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
ΜΕΡΑΚΛΗΣ ΜΙΧΑΗΛ
ΚΟΛΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΤΣΙΠΛΗΤΑΡΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
ΔΡΑΓΩΝΑ ΘΑΛΕΙΑ
ΣΑΡΡΗΣ ΝΕΟΚΛΗΣ
ΤΖΑΝΗ ΜΑΡΙΑ
ΤΡΙΛΙΑΝΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)