ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΝΤΗΖΕΛ ΜΕ ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΞΑΓΩΓΗΣ

Περίληψη

ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DIESEL. ΜΕΛΕΤΑΤΑΙ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ Η ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DIESEL ΜΕ ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ. ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΚΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΕΝΔΙΑΜΕΣΩΝ ΚΟΜΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΓΙΔΑΣ, ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ ΠΑΓΙΔΑΣ ΚΑΠΝΟΥ ΜΕ ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DIESEL. ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΙ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΚΑ ΠΕΔΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΛΙΝΔΡΟΚΕΦΑΛΗ, ΤΟ ΕΜΒΟΛΟ ΚΑΙ ΤΗ ΒΑΛΒΙΔΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DIESEL ΜΕ ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΣΜΕΝΗ ΕΞΑΓΩΓΗ. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DIESEL ΜΕ ΣΤΡΑΓΓΑΛΙΣΜΟ ΤΗΣ ΕΞΑΓΩΓΗΣ: ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΤΟΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΤΥΓΧΑΝΕΤΑΙ Η ΑΝΥΨΩΣΗ ΤΩΝ ΘΕΡΡΜΟΚΡΑΣΙΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟΥ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ DIESEL ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΗ Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΚΕΡΑΜΙΚΗΣ ΠΑΓΙΔΑΣ ΚΑΠΝΟΥ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

AIM OF THIS STUDY IS THE THEORETICAL AND EXPERIMENTAL INVESTIGATION OF THE EXHAUST THROTTLED DIESEL ENGINE OPERATION CHARACTERISTICS: THIS MODE OF ENGINE OPERATION RESULTS IN INCREASED EXHAUST GAS TEMPERATURES TO MAKE REGENERATION OF THECERAMIC SMOKE TRAP POSSIBLE OVER A WIDE RANGE OF OPERATING CONDITIONS. A STUDYOF THE DIESEL ENGINE ENERGY BALANCE IS FOLLOWED BY THE STUDY OF THE EFFECT OF EXHAUST THROTTLING ON THE STEADY AND TRANSIENT OPERATION OF THE DIESEL ENGINE (IN THEORY AND EXPERIMENTALLY). TEMPERATURE RESPONSE OF THE TRAP AND INTERVENINGPARTS BETWEEN ENGINE AND TRAP IS STUDIED IN THE SEQUEL, IN ORDER TO OPTIMIZE FORCED REGENERATION ON TRAP SYSTEMS BASED ON EXHAUST THROTTLING. STUDY OF EXHAUST THROTTLED DIESEL ENGINE THERMAL LOADING IS MADE THROUGH THE COMPUTATION OF ENGINE COMPONENT TEMPERATURE FIELDS (CYLINDER, HEAD, PISTONS, EXHAUST VALUES).

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/0707
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/0707
ND
0707
Εναλλακτικός τίτλος
THEORETICAL AND EXPERIMENTAL INVESTIGATION OF THE STEADY AND TRANSIENT OPERATION OF THE EXHAUST THROTTLED DIESEL ENGINE
Συγγραφέας
Σταματέλλος, Αναστάσιος
Ημερομηνία
1988
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Πολυτεχνική. Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Εξεταστική επιτροπή
ΠΑΤΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΓΟΥΛΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ
ΒΑΣΑΛΟΣΙΑ ΚΩΒΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Μηχανολόγου Μηχανικού
Λέξεις-κλειδιά
ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΚΗ ΑΠΟΚΡΙΣΗ ΜΑΖΩΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
108 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)