Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2022Το μάρκετινγκ και ο ψηφιακός μετασχηματισμός του στους δημόσιους οργανισμούς της Ελληνικής Τριτοβάθμιας ΕκπαίδευσηςΜακρυδάκης, Νεκτάριος Σ.
2015Το μάρκετινγκ στη λιμενική βιομηχανία των εμπορευματοκιβωτίων: προσανατολισμός στην αγορά και η σύνδεση με την επιχειρηματική επίδοσηΚούνουπας, Ευάγγελος Α.
2005Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων: συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενόπλοιων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην ΕλλάδαΠλωμαρίτου, Παρασκευή Η.
2016Το μουσείο ως περιβάλλον μάρκας: διερεύνηση του ρόλου της ατμόσφαιρας στην εμπειρία και τα συναισθήματα του επισκέπτη με βάση τη θεωρία της γνωστικής εκτίμησηςΤσίχλα, Ειρήνη Ε.
2007Το παράδοξο της ενέργειας στην ελληνική βιομηχανία: έκταση, υιοθέτηση τεχνολογιών εξοικονόμησης ενέργειας και αντιρρύπανσης και επιδράσεις στην απόδοση, αποτελεσματικότητα και παραγωγικότηταΚουνετάς, Κωνσταντίνος Η.
2017Τοπική ανάπτυξη στα Χανιά μέσω της δημιουργικής οικονομίαςΣπανουδάκη, Ερασμία Ε.
2016Το πλαίσιο ανάπτυξης του πολιτιστικού τουρισμού και η σύνδεσή του με τα συνέδρια: η περίπτωση του αρχαιολογικού χώρου της Δήλου και των μουσείων της ΜυκόνουΜακρυγιώργου, Σοφία Σ.
2012Το πρόβλημα της ποινικής ευθύνης των νομικών προσώπων - επιχειρήσεων: δογματική ανάλυση κα αναζήτηση ενός εναλλακτικού μοντέλουΠαπαϊωάννου, Μαρία Κ.
2021Το πρόβλημα του υπερβολικού χρέους: μακροοικονομικές και μικροοικονομικές επιπτώσεις διαμέσου του χρηματοπιστωτικού συστήματοςΠανουσάκη, Σταυρούλα Χ.
2011Το στρατηγικό μάνατζμεντ γνώσης στη σύγχρονη επιχείρηση: η επίδραση του μοντέλου επικοινωνιακής και γνωσιακής υποκίνησης στην παραγωγικότητα των εργαζομένων του ΟΣΕΤσιρίκας, Αθανάσιος Ν.
2017Το σύγχρονο μάνατζμεντ στην Ελληνική Τοπική Αυτοδιοίκηση και η μεταρρύθμιση του Καλλικράτη: το παράδειγμα του Δήμου ΑθηναίωνΚάππας, Θεοχάρης Χ.
2003Το τμήμα πωλήσεων ως πεδίο συγκρούσεων στις επιχειρήσεις: προσδιοριστικοί παράγοντες , μετρήσεις συγκρούσεων, συνέπειες, στρατηγικέςΠολυχρονίου, Παναγιώτης Β.
2009Το υπόδειγμα του οικονομικού συστήματος της αγοράς για τα μεταβιβάσιμα δικαιώματα ρύπανσης του διοξειδίου άνθρακα: η περίπτωση του διοξειδίου του άνθρακα στην ΕλλάδαΔεριζιώτης, Χρήστος Α.
2013Τουριστικά ηχοτόπια: ακουστικό περιβάλλον και branding τουριστικών επιχειρήσεων: η περίπτωση του Café del Mar στην ΊμπιζαΓκούμας, Αριστείδης Ι.
2014Τουριστική ανάπτυξη και ειδικές μορφές τουρισμού: ο τουρισμός ευεξίας στην ΕλλάδαΒασιλείου, Μαγδαληνή Ι.
2010Τουριστικό μάρκετινγκ και εικόνα τουριστικού προορισμού: έρευνα στη βρετανική πελατειακή αγορά της ΚέρκυραςΒιτουλαδίτη, Ουρανία Ν.
2022Τουριστικό προφίλ και κίνητρα γκέι και λεσβιών τουριστών για τη στρατηγική ανάπτυξη της αγοράς του γκέι και λεσβιακού τουρισμούΑποστολοπούλου, Νικολέτα Ι.
2016Το φαινόμενο της δεύτερης κατοικίας στο πλαίσιο μελέτης του τουρισμού: διερεύνηση επιδράσεων στην τοπική βιωσιμότητα στον νησιωτικό χώρο: η περίπτωση της ΆνδρουΚαραγιάννη, Όλγα Π.
2018Το φαινόμενο της τριτογενοποίησης της ελληνικής οικονομίας και η συμβολή του διεθνούς τουρισμού στην οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας: η συμβολή της χρηματιστηριακής ανάπτυξης και του βαθμού ανοίγματος της οικονομίας ως προσδιοριστικοί παράγοντες της οικονομικής ανάπτυξης: μια εμπειρική διερεύνηση αυτής της σχέσης στην περίπτωση της ΕλλάδαςΣπινθηρόπουλος, Κωνσταντίνος Γ.
1996Το φαινόμενο των εξαγορών και συγχωνεύσεων των ελληνικών επιχειρήσεωνΣαρρή, Αικατερίνη