Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2021 | Προσανατολισμοί στόχων εφήβων μαθητών/τριών: σχέσεις με αντιλαμβανόμενες διδακτικές πρακτικές, στρατηγικές μάθησης και επιδόσεις στη Νεοελληνική Γλώσσα: προσανατολισμοί στόχων εφήβων μαθητών/τριών: μια προσωποκεντρική προσέγγιση | Σταυροπούλου, Γεωργία Ν. | |
2011 | Προσβασιμότητα ατόμων με αναπηρίες στην εκπαίδευση: επικέντρωση/ διερεύνηση στους τομείς της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και του φοιτητικού αθλητισμού | Γκουβατζή, Αναστασία Ν. | |
2021 | Προσδιορισμός συγγραφικού προφίλ μέσω τεχνικών επεξεργασίας φυσικής γλώσσας | Γαγιάτσου, Σοφία Μ. | |
2014 | Προσδιοριστικοί παράγοντες δαπανών για εκπαίδευση στην Ελλάδα σε μακροοικονομικό και μικροοικονομικό επίπεδο | Σολάκη, Μελίνα Η. | |
2008 | Προσδιοριστικοί παράγοντες της πολιτικής συμπεριφοράς: η περίπτωση του επιπέδου εκπαίδευσης | Παστιάδης, Γεώργιος Χ. | |
2000 | Προσδοκίες δασκάλων και διάδραση δασκάλου - μαθητών: σχέσεις - επιδράσεις - συνέπειες. Με μια διαχρονική εμπειρική έρευνα στην Α' και Γ' τάξη του δημοτικού | Ράπτης, Ηλίας Α. | |
2022 | Προσεγγίσεις των εναλλακτικών εκπαιδευτικών σχεδίων στην εκπαίδευση των παιδιών των προσφύγων | Νομικού, Χριστίνα Β. | |
2012 | Προστατευόμενες περιοχές και άτομα με ειδικές ανάγκες: ειδική περιβαλλοντική αγωγή | Μινώτου, Χαρίκλεια Δ. | |
2015 | Προστατευόμενες περιοχές και τοπική κοινωνία: συγκριτική μελέτη σε επίπεδο απόψεων - γνώσεων διαφορετικών πληθυσμών: διαστάσεις αειφορίας και δημιουργικότητας στο χώρο της εκπαίδευσης | Ματζάνος, Δημήτριος Α. | |
2020 | Προσχολική εκπαίδευση για την αειφορία και τέχνη: προσεγγίζοντας τη δημιουργικότητα των παιδιών μέσα από τη διερεύνηση ενός περιβαλλοντικού ζητήματος στο νηπιαγωγείο | Καλαφάτη, Μαριάνθη Ι. | |
2010 | Προσχολικοί δείκτες πρόβλεψης της αναγνωστικής επίδοσης | Παπαδημητρίου, Άρτεμις Μ. | |
2014 | Προσωπικές και εργασιακές παράμετροι που επηρεάζουν την ετοιμότητα, την κινητοποίηση και την επάρκεια των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για περιθανάτια αγωγή | Χατζηνικολάου, Σοφία Τ. | |
2012 | Πρόταση αναμόρφωσης του αναλυτικού προγράμματος της σχολικής θρησκευτικής αγωγής στο γενικό λύκειο με βάση δεδομένα έρευνας δράσης | Καπετανάκης, Γεώργιος Δ. | |
2011 | Πρότυπο αξιολόγησης ηλεκτρονικών διαδικτυακών παιχνιδιών για την εκμάθηση/διδασκαλία της ξένης γλώσσας | Κρυστάλλη, Πηνελόπη Σ. | |
2007 | Πρότυπο αξιολόγησης της εγκυρότητας δομής συστημάτων πιστοποίησης γλωσσομάθειας: εφαρμογή του στο κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας του επιπέδου Β2 της αγγλικής γλώσσας | Τσομπάνογλου, Μαρία | |
2004 | Προτυποποίηση ποιότητας και αρχιτεκτονική εκπαίδευση | Μπαλτζάκη, Αικατερίνη Ν. | |
2008 | Πρώϊμη ανίχνευση διαταραχών γνωστικής ανάπτυξης: η περίπτωση δυσκολιών λογικομαθηματικής σκέψης κατά την προσχολική ηλικία | Δεληκανάκη, Νίκη | |
2002 | Πρώιμη ανίχνευση και αναγνώριση της αναπτυξιακής διαταραχής του ψυχοκινητικού συντονισμού σε παιδιά ηλικίας 4 - 8 ετών | Καραμπατζάκη, Ζωή | |
2001 | Πρώιμη ανίχνευση τάσεων προς εμφάνιση συμπτωμάτων δυσλεξικής συμπεριφοράς κατά την προσχολική ηλικία | Ζακοπούλου, Βικτωρία Σ. | |
2020 | Πως αντιλαμβάνονται τις αλλαγές στις στάσεις, στις αντιλήψεις και στις πρακτικές τους, οι εκπαιδευτικοί και τα εν ενεργεία στελέχη της εκπαίδευσης, που έχουν εμπλακεί σε μεταπτυχιακές σπουδές με κατεύθυνση στην ηγεσία - διοίκηση στην εκπαίδευση | Κοκκόρη, Αθηνά Λ. | |